Title: Consumer Decision Making and
the Behavioural Perspective Model
Author: Jeanny Paren
Source:
Adapted from Peter & Olson (2010, pp. 163), Kotler et al. (2012, pp. 271)
Proceedings of the
Multidisciplinary Academic Conference. 2015, p1-8. 8p.
เป็นรูปแบบของกระบวนการตัดสินใจซื้อของลูกค้า อันประกอบไปด้วยขั้นตอนต่างๆดังต่อไปนี้
- ตระหนักถึงปัญหาที่เกิดขึ้น
- ค้นหาข้อมูลของสินค้าที่ตนต้องการ
- ประเมินสินค้าเพื่อการตัดสินใจ
- ซื้อ
- เข้าสู่กระบวนการของพฤติกรรมหลังการซื้อ
Title: Decarbonising
product supply chains: design and development of an integrated evidence-based
decision support system – the supply chain environmental analysis tool (SCEnAT)
Author: S.C.
Lenny Koh, Andrea Genovese, Adolf A. Acquaye, Paul Barratt, Nasir Rana, Johan
Kuylenstierna and David Gibbs.
Source: International
Journal of Production Research, 2013 Vol. 51, No. 7,2092–2109,
http://dx.doi.org/10.1080/00207543.2012.705042
จากภาพเป็นกรอบแนวคิดระบบการสนับสนุนการตัดสินใจ ทิศทางห่วงโซ่อุปทาน มลภาวะห่วงโซ่อุปทาน การแทรกแซงการลดมลภาวะ การประเมิน แจ้งผลการตัดสินใจ
ไม่มีความคิดเห็น:
แสดงความคิดเห็น